REGULAMIN WYNAJMU SALI OKOLICZNOŚCIOWEJ „EVENT”
1. Poniższy regulamin dotyczy w szczególności osoby dokonującej najmu lokalu
,jak również wszystkich uczestników imprezy, odbywającej się na sali Event ,
mieszczącej się w Rumi 84-230, w budynku przy ul. Dąbrowskiego 27/b I piętro.
2. Wynajem w/w sali może nastąpić w celu zorganizowania imprezy
okolicznościowej, spotkania lub szkolenia itp. zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami
etyki nie powodując negatywnego wizerunku dla wynajętego lokalu.
Sala przystosowana jest do imprez okolicznościowych liczących maksymalnie 40
uczestników.
Warunki rezerwacji i najmu lokalu
3. Podstawą rezerwacji i wynajmu sali jest zgłoszenie na stronie internetowej sali
Event / www.eventrumia.pl / podmiotu zainteresowanego, który zapoznał się z
niniejszym regulaminem i dokonał wstępnej rezerwacji bezpośrednio na stronie,
mailowo lub telefonicznie.
W celu dokonania końcowej rezerwacji terminu mającej się odbyć imprezy
okolicznościowej, należy w ciągu trzech dni umówić się na spotkanie w lokalu.
Brak spotkania i omówienia warunków najmu powoduje zdjęcie zarezerwowanego
terminu z kalendarza rezerwacji.
Po otrzymaniu umowy drogą mailową należy wpłacić całkowitą kwotę za wynajem
lokalu na podane w umowie konto bankowe firmy Event.
Umowa najmu lokalu sporządzana jest każdorazowo.
W trakcie realizacji procesu rezerwacji należy podać imię i nazwisko oraz
kontaktowy nr telefonu, ewentualnie adres mailowy oraz typ imprezy.
Są to dane podawane opcjonalnie w celu ułatwienia kontaktu z klientem.
Podając swoje dane osobowe, klient oświadcza, iż na podstawie art. 23 ust.1 pkt.1
ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – o ochronie danych osobowych wyraża zgodę na ich
przetwarzanie przez firmę Event, w celu realizacji procesu internetowej rezerwacji.
Administratorem danych osobowych jest firma Event z siedzibą w Rumi przy
ul. Dąbrowskiego 27b 84-230 Rumia.
Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w systemie rezerwacji wizyt sali Event i
nie będą przekazywane innym podmiotom.
Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści jej danych oraz
możliwość ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Najemcy przysługuje prawo do zwrotu wpłaty w 100% w terminie do 30 dni przed
planowaną imprezą, na pisemne żądanie wysłane np. pocztą elektroniczną.
Wpłata nie podlega zwrotowi jeśli impreza odwołana jest z przyczyn leżących po
stronie Najemcy.
4. W dniu wydania lokalu do najmu Najemca zobowiązany jest do wpłaty w formie
gotówki kaucji zwrotnej w wysokości 500 zł, za które otrzymuje pokwitowanie wraz
z kluczami do drzwi wejściowych.
Kaucja jest gwarancją pokrycia ewentualnych kosztów naprawy za szkody
wyrządzone w lokalu podczas odbywającej się imprezy okolicznościowej.
W przypadku poważnych szkód przekraczających kwotę kaucji, Wynajmujący ma
prawo do obciążenia Najemcy kosztem ich naprawy.
Dotyczy to przede wszystkim dewastacji zastawy stołowej, stolarki okiennej i
drzwiowej, mebli kuchennych sprzętu AGD i nagłaśniającego, urządzeń sanitarnych i
grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych itp, które z winy Najemcy lub osób
przebywających w lokalu uległy zniszczeniu.
W przypadku nie pokrycia przez Najemcę dobrowolnie kosztów naprawy strat,
Wynajmujący w ramach zawartej umowy najmu występuje na drogę sądową w celu
odzyskania odszkodowania.
Kaucja zostaje zwrócona po dokonaniu oględzin lokalu /bez stwierdzonych szkód/ i
zdaniu kluczy przez Najemcę.
Przekazanie i odbiór sali odbywa się każdorazowo na podstawie protokołu zdawczo-
odbiorczego lokalu.
Najemca otrzymuje dostęp do sali w dniu wydarzenia o umówionej i ustalonej
godzinie przed rozpoczęciem imprezy i zwraca lokal o umówionej godzinie.
Po zakończeniu imprezy Najemca zobowiązany jest do zabrania wszystkich
wniesionych przez siebie rzeczy do końcowego terminu najmu.
W przypadku przedłużenia czasu korzystania z sali okolicznościowej, Wynajmujący
uprawniony jest do naliczenia dodatkowej opłaty za każdą rozpoczętą dodatkową
godzinę najmu w wysokości stawki godzinowej określonej w cenniku wynajmu.
Najemca zobowiązany jest zwrócić lokal Wynajmującemu w stanie niepogorszonym.
Wynajmujący nie wyraża zgody na użytkowanie sali niezgodnie z umową jak również
podnajmowanie lokalu osobom trzecim.
Bezpieczeństwo i ochrona uczestników imprezy
5. Najemca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania przepisów
sanitarnych, bhp i ppoż.oraz do zachowania ładu i porządku na całym terenie
wynajmowanego lokalu podczas trwania umowy najmu.
Najemca jest zobowiązany do zapewnienia ochrony oraz bezpieczeństwa uczestnikom
imprezy podczas trwania umowy najmu.
Ponadto Najemca ponosi pełną odpowiedzialność za nieletnich uczestników imprezy
spożywających alkohol.
W przypadku uroczystości, w których uczestniczy młodzież do 24 roku życia, a także
uroczystości, w których uczestniczy więcej niż 20 osób, może nastąpić konieczność
zatrudnienia ochrony lub dozoru osób pełnoletnich, co leży w obowiązku Najemcy (
szczegóły do omówienia z Wynajmującym ).
Szczególne wymagania dotyczą imprez typu „18-tka”( imprezy tego typu
organizowane winny być tylko i wyłącznie jako imprezy rodzinne.
Nie wynajmujemy sali dla samej młodzieży-umowy podpisujemy tylko z rodzicem
lub opiekunem prawnym, który zobowiązany jest do obecności w lokalu od początku
do końca trwania imprezy.
W czasie trwania imprezy po godz. 22:00 ze względu na sąsiedztwo domów
mieszkalnych, prosimy o nie wychodzenie przed budynek i nie robienie hałasu na
zewnątrz.
Dozwolone jest przebywanie na tarasie, z zachowaniem należytego spokoju oraz
ciszy nocnej.
Obowiązuje zakaz siadania na grzejnikach, gdyż grozi to ich oberwaniem i zalaniem sali.
Obowiązuje bezwzględny zakaz wyrzucania jakichkolwiek przedmiotów poza obręb
tarasu.
Impreza może się odbyć tylko i wyłącznie na głośniku, który jest na wyposażeniu sali.
Jest on dostosowany do właściwej i dopuszczalnej akustyki sali.
Na terenie lokalu obowiązuje bezwzględny zakaz zażywania środków odurzających,
wnoszenia broni palnej, noży, paralizatorów i innych niebezpiecznych urządzeń i
przedmiotów.
Palenie tytoniu może się odbywać wyłącznie na tarasie lokalu.
Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia ciała lub jakikolwiek
uszczerbek na zdrowiu osób przebywających na terenie lokalu w trakcie trwania
umowy najmu.
Ze sprzętu będącego na wyposażeniu lokalu można korzystać tylko na terenie sali
okolicznościowej. Sprzęt dodatkowy wynajmowany jest według cennika załączonego
na stronie internetowej (zastawa stołowa, obrusy, podgrzewacze itp).
Zapewnienie dozoru odzieży wierzchniej i innych przedmiotów pozostawionych
przez uczestników imprezy na sali okolicznościowej w trakcie trwania wydarzenia
należy do obowiązków Najemcy.
W przypadku zagrożenia przeciwpożarowego na terenie sali znajdują się dwie gaśnice w
miejscach ogólnodostępnych i oznaczonych.
Klucze ewakuacyjne znajdują się w skrzynce awaryjnej zainstalowanej przy drzwiach
wejściowych lokalu.
Ewakuacja następuje wyjściem głównym zgodnie z oznaczeniem drogi ewakuacyjnej.
Sprawy porządkowe
6. Wynajmujący dokonuje sprzątania sali okolicznościowej po zakończonej imprezie.
W razie wystąpienia niestandardowych zabrudzeń lokalu np typu wymiociny, oblane
napojami ściany lub sufity, ślady podpaleń itp Wynajmujący potrąca z kaucji za koszt
likwidacji zabrudzeń- min.100 zł.
W lokalu obowiązuje segregacja śmieci do oznaczonych pojemników znajdujących
się w korytarzu przy toaletach.
W przypadku konieczności dokonania ponownej segregacji śmieci Wynajmujący
potrąca z kaucji min.100 zł.
7. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wynajmującego zastrzega
on sobie prawo do odwołania, skrócenia lub odmowy rezerwacji wynajmu lokalu.
8. Wszelkie wątpliwości odnośnie Regulaminu i zasad wynajmu lokalu należy
kierować do Wynajmującego osobiście, telefonicznie lub pocztą elektroniczną na
adres:podany na stronie internetowej w zakładce kontakt.
Zapoznałem się z regulaminem Najemca……………………………………….